Tuesday, January 31, 2012

My Niece Made Me Laugh Out Loud


You know the love I have for my niece. She is the most darling little one.

Sean told me that his sister called to let him know about the little conversation they had today.

My sister in law: Nadi, who is the President of the United States?

Nadiyah yells: JESUS CHRIST!

So funny.

39 comments:

  1. She is so adorable and beautiful too. Good genes run in your family, you and Sean are going to make some adorable babies ;)

    ReplyDelete
  2. From the mouths of babes...... :)

    ReplyDelete
  3. She's precious! And she might be on to something with that answer. lol!

    ReplyDelete
  4. She is super cute! Look at that long long hair.

    ReplyDelete
  5. HA! What a doll! She is too cute!

    I can't wait until you have one of those cuties!

    ReplyDelete
  6. She is precious!

    Isn't being an aunt the greatest thing! I love it!!!

    My nieces say some funny things too!

    ReplyDelete
  7. awwwwww....love it!!! she's is too darn cute!!

    ReplyDelete
  8. That was funny. She is kinda right...He is the president of all.

    ReplyDelete
  9. cute, cute!!!!!... i want a girl!

    ReplyDelete
  10. ....wait... this is the niece that was your flower girl?! She's all grown up!!

    ReplyDelete
  11. That is so adorable! And she is precious! :)

    ReplyDelete
  12. Thanks for the sweet comments Faith. How often do you come to the city? I want there to be a Northeast USA bloggy meet up! btw, Your nieces answer makes me think of the Griswald Christmas when they ask the old lady to say grace & she says the pledge!

    ReplyDelete
  13. That's right girl!! She is adorable!

    ReplyDelete
  14. Cute! Kids do say the darndest things don't they? Gotta love em! I just subscribed to your posts! Love finding new bloggy friends..my husband says it's taken over my life.. :)

    ReplyDelete
  15. oh my gosh, that is precious!!!

    and she is so pretty! i can see why you are so smitten with her! :)

    ReplyDelete
  16. Aw!! So cute! So glad you found my blog btw! Love new friends :)

    ReplyDelete
  17. Ha! Kids say the darndest things! Love this!

    ReplyDelete
  18. aww she's a cutie! My niece and nephews always say the funniest things. I love being around them.

    ReplyDelete
  19. haha SO cute. Kid's say the funniest things :)

    ReplyDelete
  20. nice pics!!! enjoyed your blog...

    visit my blog...

    http://voguelyvan.blogspot.com/

    kissses!!!

    ReplyDelete
  21. Yumminess! I think I must try this! Thanks for the recipe!

    Liesl :)

    ReplyDelete
  22. That's awesome! I haven't seen her in so long, she's getting big. Such a pretty little girl!

    ReplyDelete

I love comments ... but only if you're fabulous!